Bank Robbers 4Slots
Bank Robber's 4SLOTS
Welkom bij Bank Robber's 4S, het casinodobbelspel waarbij je een bankrover bent die een overval voorbereidt in de jaren '70 met een "Pulp Fiction" -stijlsetting. De bankoverval kan op 2 manieren plaatsvinden, door het activeren van het Cashback Wheel en/of door het lanceren van het BONUS-spel.
Voor elk verloren spel verzamel je een tegoed in het Cashback Wheel.
Wanneer je 30 tegoeden hebt, zal het wiel draaien aan het begin van het volgende spel, waarbij je punten of MYSTERY-spellen krijgt.
SPELREGELS
Een set van 3 willekeurige dobbelstenen wordt weergegeven. Je moet deze dobbelstenen in een van de 4 vakken plaatsen. Je doel is om 3 dezelfde dobbelstenen te krijgen in een horizontale of diagonale rij.
Je moet minimaal 100 punten behalen om te winnen.
Probeer punten te scoren in 3 vakken voor een scorevermenigvuldiger van X1,5 of in 4 vakken voor een scorevermenigvuldiger van X2.
Als je 9 identieke dobbelstenen in één vakje krijgt, verdien je 200 extra punten.
Als je 3 BONUS-symbolen op rij krijgt,
krijg je toegang tot het bonusspel van de bankrovers.
In de kluis, kun je echt geld of MYSTERY-spellen (1-5) winnen.
Bonusspel
Het verkrijgen van 3 bonussymbolen op een winlijn activeert het hoofdbonusspel.
Je betreedt de kluis en moet nu het geld uit de kleine kluizen halen.
Om dit te doen, moet je de kluizen opblazen totdat de directeur je vraagt te stoppen met het vernielen van zijn waardevolle bank en je voorstelt te vertrekken. Het is aan jou om het aanbod te accepteren of door te gaan. Er zijn 20 kluizen die allemaal een vaste geldwaarde hebben op basis van je inzet, behalve de mysterieuze kluis die 1-5 MYSTERY-spellen kan bevatten!
De kluizen moeten worden vernietigd door een reeks van 5/4/4/3/2 voordat je bij het laatste aanbod komt, waarbij je 50% kans hebt om de hoofdprijs te winnen.
Om een kluis op te blazen, moet je de vereiste hoeveelheid dynamietladingen plaatsen en op de "push" knop drukken om je ladingen te activeren. Na elke beurt van het bonusspel heb je de keuze om het aanbod te accepteren dat de Bankier je doet of door te gaan totdat je bij de laatste twee kluizen bent, waar je het laatste aanbod ontvangt.